01.11.2004 :: 15:28
Oficjalnie zaczynam... Zaczyanm... Teraz tak porządnie... Nie jest tutaj jeszcze pięknie, ale postaram się... Szablon narazie z fotką z szablonów podstawowych... Nie znam się jeszcze dokładnie na tym serwisie, ale to nic... Nauczę się ;) Pewnie oczekujecie, że będę się przedstawiać etc... Nie lubię tego, ale nie wypada nie powiedzieć niczego o sobie... Na imie mi Katarzyna. Nazwiska nie podam z wiadomo jakich powodów... Lat mi 13. Komputer mam od ok. 5 lat. Mieszkam na śląsku. Muzyka której słucham to: Łzy, Closterkeller, Nightwish, Horrida, Tres, Within Temptation, Apogeum i wiele, wiele innych... Jak widzicie lubuję się w muzyce gotyckiej... Uwielbiam: czarne róże, anioły z czarnymi skrzydłami, glany, hamburgery... fast foody... misie, czesać lalki barbie ;), lalki gotyckie, i dużo innych rzeczy... Nienawidze: przede wszystkim siebie, za co? za wszystko..., a tak poza tym to: procentów, pomidorów, ogórka, frytek, mięsa... Jestem: sama nie wiem... ale... przede wszystkim to: * polką * fanką glanów * fanką zespołów wymienionych wcześniej ;) * Belitką * dzieckiem * uczennicą * anorektyczką * pesymistką * człowiekiem [chyba;)] * melancholijna * powolna to chyba na tyle... ~~*~~ Jakie mamy dziś święto to chyba nie musze nikomu przypominać... Nie poszłam dziś na groby, ponieważ jestem chora... Mam gorączke i boli mnie gardło... [']['][']['][']['][']['][']['][']['][']['][']['] Dżem>Zapal świeczkę Na kiepskich zdjęciach okruchy dawnych dni, Czyjaś twarz, zapomniana twarz. W pamięci zakamarkach wciąż rozbrzmiewa śmiech Czyjaś twarz zapamiętana. Mijają dni, ludzie, natury rytm. W ciąż nowych masz przyjaciół, starych przykrył kurz, Dziewczyny ciągle piękne, lecz w pamięci tkwi Ten pierwszy dzień, najgorętszy z dni Zapal świeczkę, za tych których zabrał los, Zapal światło w oknie Zapal świeczkę, za tych których zabrał los, Zapal światło w oknie Ludzi dobrych i złych wciąż przynosi wiatr, Ludzi dobrych i złych wciąż zabiera mgła. Lecz tylko Ty masz tą niezw